Ommen Regio

Smart Repair Ommen specialist in reparaties van smartphones en tablets op station Ommen

Smart Repair Ommen aan de Stationsweg 35 te Ommen bestaat deze maand één jaar. “Steeds meer mensen weten de winkel te vinden en dat hebben we vooral aan mond-tot-mondreclame te danken!” laat Roy tevreden weten.

De winkel, gevestigd aan de perronzijde van het station, legt zich onder andere toe op de verkoop en reparatie van alle merken smartphones, ipads, tablets, computers en macbooks. Ook voor de goedkoopste Sim Only abonnementen, schermreparaties en reparaties aan moederborden ben je bij Smart Repair Ommen op het juiste adres. “Wij lossen 80 procent van de waterschadegevallen op als men het toestel gelijk wegbrengt en gelijk uitzet. Wij kunnen vele componenten en diverse chips vervangen met behulp van de microscoop”, legt Roy uit.
“ Wij voeren alle reparaties eigenhandig uit. Het is in de meeste gevallen klaar terwijl u wacht! En mocht er iets niet op voorraad zijn, dan kunnen klanten een gratis leentoestel mee krijgen. Over het algemeen heeft men het toestel snel weer terug.
Als je een reparatie via het internet of via sommige winkelketens regelt, dan duurt het vaak wel drie á vier weken voor je het toestel terugkrijgt!”
Bij Smart Repair worden geen onderzoekskosten in rekening gebracht. “Service staat bij ons hoog in het vaandel. Wij bouwen graag een goede relatie op met onze kanten en proberen waar mogelijk de verwachting van de klant te overtreffen. Niet voor niets komen onze klanten uit heel Nederland!”

Voordelige Refurbished toestellen
Smart Repair doet vooral veel zaken met de zogenaamde Refurbished toestellen. Dat zijn toestellen met een nieuwe buitenkant en een binnenkant bestaande uit gebruikte onderdelen. Op die voordelige toestellen (bijna alle merken!) biedt Smart Repair Ommen ook nog eens twee jaar garantie. “Het nadeel van het aanschaffen van een nieuwe mobiel bij een abonnement is dat je een BKR-registratie kunt krijgt, op toestellen boven de 250 euro. Dit kan dan later weer van invloed zijn bij het aanvragen van bijvoorbeeld een hypotheek” waarschuwt Roy.

Waar hij vaak tegenaan loopt, is dat mensen onvoldoende geïnformeerd worden over hun aankoop. “Dan hebben ze bijvoorbeeld elders of via internet een nieuwe mobiel gekocht, met te weinig geheugen voor hetgeen ze met de telefoon willen gaan doen. En dan komen ze bij ons terecht, omdat ze vervolgens problemen ondervinden wanneer ze bijvoorbeeld apps op het toestel willen zetten.”

“Omdat wij deze maand ons 1-jarig bestaan vieren willen we dit niet zomaar voorbij laten gaan. Kijk hiervoor op de facebookpagina van Smart Repair Ommen. Voor diverse aanbiedingen, maar ook regelmatig kans op een gratis artikelen!”

www.smartrepairommen.nl 

 

|Doorsturen

Uw reactie


Digikrant

Nieuwspoll






Agenda

Weer